گچ گیری در منزل در شیراز

هدف گچ گیری در منزل در شیراز، ثابت نگه داشتن استخوان و مفاصل بعد صدمات مفصلی و شکستگی‌های استخوان است. گچ گیری مانند آتل بندی است و اندام آسیب دیده را ثابت نگه می‌دارد، در فرایند گچ گیری باند‌ها با گچ پاریس ترکیب می‌شوند که پس از مرطوب شدن سفت می‌شوند، گچ‌ پاریس گچ بو داده شده است که پس از ترکیب با آب از حالت محلول به نامحلول در می‌آید و سفت می‌شود.

از آنجایی که جابجایی و انتظار برای بیماری که دچار شکستگی و آسیب استخوانی مفصلی شده بسیار سخت و طاقت فرسا است ما در آوا التیام به این فکر افتادیم تا با خدمت گچ گیری در منزل در شیراز، تمام خدمات مربوط به گچ گیری و باز کردن گچ بیمار شما را در خانه، در بهترین شکل ممکن توسط متخصصین این رشته و به صورت شبانه روزی انجام دهیم و امور شما را مبنی بر درمان آسیب اسکلتی بیمارتان تسهیل ببخشیم.

در ادامه بیشتر در مورد گچ گیری در منزل در شیراز التیام، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

از دیگر خدمات ما: وصل سرم در منزل در شیراز

خدمات گچ گیری در منزل در شیراز آوا التیام

شما با در اختیار داشتن خدمت گچ گیری در منزل در شیراز التیام می‌توانید تمام انواع گچ گیری‌های اندام بیمار از جمله: گچ گیری اندام فوقانی، گچ گیری اندام تحتانی، گچ گیری استوانه‌ای (گچ گیری بازو، پایین بازو و آرنج اما دست و انگشتان آزاد)، گچ گیری بدن (گچ گیری تنه) و گچ گیری مارپیچی (شامل گچ گیری تنه و یک یا چند اندام) در بهترین و تخصصی‌ترین شکل ممکن در خانه خود توسط متخصصین خبره التیام انجام دهید. با خدمات گچ گیری در منزل در شیراز آوا التیام، دیگر نیازی به حضور و اتلاف وقت در مراکز درمانی را ندارید.

خدمات گچ گیری در منزل در شیراز آوا التیام

هم چنین گچ بری زیر مجموعه‌ی خدمات گیچ گیری در منزل در شیراز می‌باشد. برای گچ بری از دستگاه فرز گچ بری استفاده می‌شود. تفاوت این دستگاه با سایر دستگاه‌های فرز، این است که تیغه های دستگاه فرز گچ بری به صورت لغزشی به جلو و عقب حرکت می‌کنند و هیچ آسیبی در تماس با پوست برای بیمار ایجاد نمی‌کنند. تیغه‌های دستگاه فرز گچ بری به سایز‌های متفاوت قابل تغییر است و این امکان را به متخصص می‌دهد که گچ گیری تمام اندام‌ها به خصوص گچ گیری‌های کوچیک را بتواند باز کند.

سایر خدمات ما: خدمات پرستاری در منزل شیراز

گچ گیری در منزل در شیراز، در چه شرایطی به کمک ما می‌آید؟

گچ گیری در منزل در شیراز، در یک سری از شرایط خاص، بهترین راه حل است. در ادامه، برخی از مواردی که ممکن است گچ گیری در منزل در شیراز، بهترین انتخاب، باشد را بررسی می‌کنیم:

  • مشکلات حرکتی کودکان یا افراد مسن:
    اگر عضو شکسته به دلیل یک حادثه یا آسیب، کودکان یا افراد مسن دچار مشکلات حرکتی شوند، گچ گرفتن در منزل می‌تواند کمک کند. این کار باعث استقرار عضو شکسته می‌شود و ممکن است از افتراق و یا تحریک بیش از حد جلوگیری کند.
  • شرایط پزشکی خاص:
    برخی از شرایط پزشکی ممکن است نیاز به ثابت نگه داشتن عضو داشته باشند. در برخی از موارد، این ثابت‌ نگه‌ داشتن می‌تواند در خانه انجام شود. مثلاً، در مواردی که جراحی کوچکی انجام شده و نیاز به گچ گرفتن است، لازم است این کار در منزل انجام شود.

گچ گیری در منزل در شیراز، در چه شرایطی به کمک ما می‌آید؟

به هر حال، استفاده از گچ گیری در منزل در شیراز آوا التیام، فقط خاص شرایط ویژه نیست و شما می‌توانید برای راحتی بیشتر و با عدم مراجعه به بیمارستان‌های شلوغ، تحت نظر متخصصین، از خدمات گچ گیری در منزل در شیراز التیام، بهره‌مند شوید.

هم چنین بخوانید: پزشک در منزل شیراز

گچ گیری در منزل در شیراز با متخصصین آوا التیام

التیام با بهره گیری از متخصصین ارتوپدی خود شما را هم‌چنین از حضور در مراکز شلوغ ارتوپدی و نوبت‌های طولانی بی نیاز می‌کند. شما می‌توانید کلیه خدمات خود از جمله ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی و هم‌چنین توانبخشی و فیزیوتراپی از التیام بهره گیری بگیرید و در کمال آرامش و در محیطی آشنا مراحل درمانی خود را طی کنید.

گچ گیری در منزل در شیراز با متخصصین آوا التیام

شما با در اختیار داشتن خدمت گچ گیری، گچ بری، ویزیت متخصص ارتوپدی و توانبخشی در منزل در شیراز التیام دیگر نیازی به حضور در مراکز شلوغ درمانی را ندارید و می‌توانید به صورت شبانه روزی متخصصین التیام را به منزل خود بیاورید و خدمت مورد نیاز بیمار خود را در تخصصی‌ترین شکل ممکن در منزل خود انجام دهید و به درمان آسیب اسکلتی بیمار خود سرعت ببخشید.

برای درخواست خدمات درمانی التیام می‌توانید به صورت شبانه روزی با شماره تماس‌های مرکز درمان در منزل التیام تماس بگیرید و با در اختیار داشتن خدمت مشاوره رایگان التیام به صورت شبانه روزی با متخصصین خود در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد