پرستار سالمند در منزل شیراز

مراقبت و پرستاری از سالمندان و کودکان امری بسیار حیاتی و حساس است که نیازمند تجربه و تخصص کافی در زمینه مراقبت از این دو گروه سنی می‌باشد. به همین دلیل، مرکز خدمات درمانی آوای التیام با استخدام پرستاران، بهیاران و مراقبین با تجربه و با اخلاقی، به ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات مراقبتی در منزل برای سالمندان در شیراز متعهد است.

با خدمات پرستار سالمند در منزل شیراز، آوا التیام مشکلات خانه‌ی سالمندان را برای خانواده‌ها، حل کرد. با پرستار سالمند در منزل شیراز التیام، در محیط امن خانه‌ی خود، در کنار عزیزانتان باشید.

این مرکز با هدف بهبود کیفیت خدمات درمانی و مراقبتی درخواستی، آمادگی دارد تا به صورت ۲۴ ساعته و به شکل شبانه روزی، به نیازهای سالمندان پاسخ دهد. ما در انتظار نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستم تا خدمات ارائه شده به سالمندان عزیز را بهبود بخشیم.

مزایای دریافت خدمات پرستار سالمند در منزل شیراز

طبق مطالعه و تحقیق علمی و عملی بسیاری از افراد با کهولت سن و بنا به دلایل مختلفی اعم از سوابق ارثی و یا سبک زندگی ناسالم در سنین جوانی و میانسالی به یک یا چند بیماری مزمن در سنین سالمندی دچار می‌شوند که بر کیفیت زندگی خود و اطرافیان تاثیرات قابل توجهی می‌گذارد. نیاز به بستری‌های مکرر و طولانی مدت در مراکز درمانی شرایط سختی را می‌تواند برای خانواده‌ها بوجود بیاورد که نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی است.

همان طور که اشاره گردید با افزایش سن و امکان ابتلا به بیماری‌های مزمن، اختلال در عملکرد سیستم‌های حسی و حرکتی، مشکلات عاطفی، آلزایمر و ناتوانی در انجام کارهای شخصی نیاز به مراقبت و پرستاری از سالمند در منزل را به یک ضرورت تبدیل می‌کند.

شما را از مراجعه زیاد به مراکز شلوغ درمانی مراقبتی و قرار گرفتن در محیط‌های تنش‌زا و پراسترس، بی نیاز می‌کند. ما در مرکز خدمات درمانی آوای التیام در کنار شما عزیزان هستیم تا با خیالی آسوده تمام خدمات درمانی بیمار شما را در منزل و محیط آشنای خانه، دریافت کنید.

مزایای دریافت خدمات پرستار سالمند در منزل شیراز

خانواده‌ها به دلیل نداشتن دانش کافی و کمبود وقت و انرژی برای پرستاری از سالمندان می‌توانید خدمات پرستار سالمند در منزل شیراز آوا التیام را، با بالاترین کیفیت و به صورت ساعتی و شبانه روزی دریافت کنند.

همچنین انتقال و بستری در مراکز نگهداری سالمندان می‌تواند ضربه روحی شدیدی به سالمندان عزیز و خانواده‌ها وارد کرده و نگرانی‌هایی را از این بابت ایجاد کند.

با این تفاسیر شما می‌توانید تمام خدمات مراقبتی و یا درمانی را در منزل به صورت پاره وقت یا تمام وقت با توجه به شرایط و نیاز سالمند عزیز در منزل دریافت کرده و حس رضایتمندی و خشنودی را در خود و والدین ایجاد کرده و از بوجود آمدن افسردگی و یا تنش برای والدین گرامی جلوگیری کنید.

هم چنین بخوانید: تزریقات در منزل شیراز

پرستار سالمند در منزل شیراز، شامل چه مواردی می‌شود؟

پرستاری سالمند در منزل شیراز، بنا به شرایط جسمی و حرکتی، وضعیت حافظه (فراموشی)، بیماری (های) فعلی و یا نیاز به اقدامات پزشکی و پرستاری سطوح مختلفی از پرستاری و مراقبت را می‌طلبد. هر کدام بنا به شرایط و نیاز سالمند توسط پرستاران، بهیاران و یا مراقبین ساده قابل انجام و درخواست می‌باشد که از لحاظ توانایی، تحصیلات و هزینه با هم تفاوت دارند. جهت آشنایی با شرح وظایف و خدمات قابل ارائه توسط هر کدام با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

انواع خدمات پرستار سالمند در منزل شیراز:

پرستار سالمند:

خدمات پرستار سالمند در منزل شیراز شامل مواردی می‌شود که سالمند به یک یا چند بیماری مزمن مبتلا و یا نیازمند دریافت خدمات پزشکی و پرستاری در منزل می‌باشد این خدمات عبارتند از:

  • مانیتورینگ جهت پایش مداوم علائم حیاتی
  • اکسیژن تراپی
  • دارودهی به بیمار
  • سرم تراپی و انواع تزریقات
  • تعویض پانسمان زخم و جلوگیری از ایجاد زخم بستر
  • ساکشن تراپی ریه، تراک و راه هوایی بیمار
  • وصل و تعویض سوند ادراری و تغذیه‌ای
  • حمایت‌های روحی و روانی از سالمند

و...

وجود پرستار سالمند از این حیث حائز اهمیت است که می‌تواند در موارد تهدید کننده حیات بیمار بسیار کمک کننده باشد در ضمن پرستار سالمند در منزل شیراز التیام با ارائه باکیفیت تمام خدمات درمانی و گزارش روزانه به مرکز خدمات درمانی التیام و پزشک مرکز در روند بهبودی و درمان به موقع کمک شایانی کرده و تمام نگرانی‌های خانواده درباره والدین سالمند را از بین برده و باعث جلوگیری از صرف انرژی و هزینه زیادی برای خانواده می‌شود.

سایر خدمات ما: اجاره تشک مواج در شیراز

پرستار سالمند در منزل شیراز، شامل چه مواردی می‌شود؟

مراقب سالمند:

خدمات مراقبت از سالمند در منزل می‌تواند شامل مواردی باشد که سالمند علاوه بر مراقبت فردی و بهداشتی نیازمند مراقبت پرستاری اولیه همانند تزریق عضلانی و زیر جلدی (انسولین،انوکساپارین)، چک قند خون و فشار خون، سنجش اکسیژن خون و تعویض پانسمان ساده باشد. در این صورت شما می‌توانید از خدمات استخدام بهیار جهت مراقبت از سالمند در منزل در شیراز استفاده کنید.

اگر سالمند فقط نیازمند دریافت خدمات مراقبتی و بهداشتی و کمک در انجام کارهای شخصی باشد استخدام مراقب ساده گزینه بهتری می‌باشد. مراقب ساده فردی آموزش دیده جهت ارائه خدمات مراقبتی و حمایتی به سالمند شما می‌باشد.

این خدمات شامل:

  • کمک در انجام کارهای شخصی و بهداشتی بیمار همانند: استحمام، دستشویی، لباس پوشیدن، کمک به تحرک داشتن و ورزش سالمند بنا به شرایط جسمی و حرکتی
  • مصاحبت و هم نشینی با سالمند
  • پیگیری کارهای مراقبتی، درمانی و شخصی بیمار

استخدام مراقب سالمند در منزل می‌تواند باعث جلوگیری از تنهایی، افسردگی و ناامیدی سالمند شما شود و سالمند در محیط خانه و آشنای خود با حفظ استقلال فردی و شأن و منزلت اجتماعی به زندگی خود ادامه دهد و نیازی به نگهداری و مراقبت از این عزیزان در مراکز نگهداری سالمندان نمی‌باشد چون هم باعث افسردگی در سالمند و همچنین عذاب وجدان در فرزندان می‌شود.

هزینه نگهداری سالمند در منزل شیراز

از این جهت که همگی پرستاران مرکز خدمات درمانی آوای التیام دارای مجوز رسمی و دانشگاهی همچنین با تجربه و دانش کافی جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به سالمند و مشاوره‌های لازم به خانواده و دلسوز نسبت به بیمار که باعث شکل گیری ارتباط موثرتری بین خانواده و تیم پزشکی التیام می‌شود.

پرستار سالمند در منزل شیراز با تیم تخصصی آوا التیام

از دیگر خدمات ما: وصل سرم در منزل در شیراز

جهت دریافت انواع خدمات پزشکی، پرستاری و مراقبتی، مشاوره آنلاین و تلفنی، خرید و اجاره انواع تجهیزات پزشکی با ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد